Στο Walk the Plank!, οι παίκτες αντιπροσωπεύουν τους χειρότερους πειρατές στο πλήρωμα ενός καπετάνιου. Ο καπετάνιος σας έχει συγκεντρώσει όλους επειδή είστε όλοι τεμπέληδες και ανόητοι και δεν αξίζετε το ρούμι και το λάφυρο που πληρώνεστε! Τούτου λεχθέντος, ο καπετάνιος αποφάσισε ότι είναι πρόθυμος να κρατήσει δύο από εσάς στο πλήρωμά του. Για να αποδείξετε ότι είστε άξιοι, θα πολεμήσετε μεταξύ σας, προσπαθώντας να διώξετε τους πειρατές άλλων παικτών από την άκρη της σανίδας, κρατώντας τους δικούς σας ζωντανούς!
Σε όρους παιχνιδιού, οι παίκτες κάθε γύρου στοιβάζουν κρυφά τρεις από τις δέκα κάρτες δράσης τους, και στη συνέχεια αναλαμβάνουν να αποκαλύπτουν και να παίζουν αυτές τις ενέργειες μία προς μία, ανεξάρτητα από το τι πάει στραβά μεταξύ του σχεδιασμού και της εκτέλεσης. Αν σκοπεύετε να βάλετε έναν πειρατή να διώξει κάποιον από την σανίδα στην τρίτη σας κίνηση και το μόνο που βλέπει είναι οι καλύτεροι φίλοι του, θα εξακολουθήσει να διώχνει! Ορισμένες κάρτες φέρουν ένα κρανίο πάνω τους και αυτές οι ισχυρές κάρτες πρέπει να παραμείνουν στο τραπέζι τον γύρο αφού παιχτούν, αλλά διαφορετικά οι παίκτες παίρνουν τα χαρτιά δράσης τους και ξεκινούν έναν νέο γύρο. Μόλις δύο ή λιγότεροι πειρατές παραμείνουν στο πλοίο, το παιχνίδι τελειώνει και ο ιδιοκτήτης (ή οι ιδιοκτήτες) αυτών των πειρατών κερδίζει!
Προσοχή, όμως, μερικές φορές κάθε πειρατής θα καταλήξει στη σανίδα, πράγμα που σημαίνει ότι κανείς δεν κερδίζει εκτός από τους καρχαρίες που κάνουν κύκλους στο νερό από κάτω...